osiągamy cele
wykorzystując technologie

Hotel Automation

W ostatnich latach świat marketingu zmienił się nie do poznania. Szeroki dostęp do informacji i źródeł pozyskiwania danych sprawił, iż mamy możliwość analizy ścieżki zakupowej naszych potencjalnych kupujących, czyli naszych przyszłych i dotychczasowych gości hotelowych.
Czym zajmujemy się my? Wspieramy, doradzamy i konfigurujemy systemy Marketing Automation tak, aby z technologii Państwa hotele mogły czerpać jak najwięcej!

Identyfikacja użytkowników
odwiedzających stronę
internetową hotelu

Skuteczna strategia
e-mail marketingu
i SMS-ingu

Zaprojektowany
program zarządzania
leadami - Lead Nurturing

Zarządzanie doświadczeniem
i podróżą klienta (CustomerExperience Management
& Customer Journey Map)

Dynamiczne treści strony
hotelowej dopasowane
do profilu
klienta

Monitoring potencjalnych
zapytań ofertowychw sieci internetowej

Efektywne kampanie
Real-Time Bidding (RTB)

Monitoring połączeń
telefonicznych
i analiza pochodzenia ruchu

Zwiększenie efektywności
sprzedaży i marketingu

Na czym to polega

Dlaczego warto?

Gromadź informacje na temat klientów odwiedzających stronę internetową hotelu i mających styczność z Twoją marką i zaprojektuj efektywną strategię marketingowo-sprzedażową!

  • Poznasz indywidualne potrzeby i preferencje Twoich klientów
  • Będziesz wiedział jak dopasować ofertę do oczekiwań klientów
  • Zaplanujesz efektywne działania marketingowe
  • Zaczniesz sprzedawać więcej i w lepszej cenie

Doradztwo

Przygotowywanie wdrożeń Marketing Automation

Automatyzacja działań marketingowych ma na celu zwiększenie efektywności prowadzonych kampanii marketingowych poprzez automatyczne gromadzenie i przetwarzanie informacji dotyczących potencjalnych konsumentów (tzw. leadów sprzedażowych). Na podstawie pozyskanych danych na temat potencjalnych klientów (czynników demograficznych czy zachowań behawioralnych podejmowanych na danej stronie internetowej) i po ich zidentyfikowaniu specjalny system kieruje do odbiorców odpowiednie, spersonalizowane przekazy marketingowe, zgodne z naszą strategią marketingową.

Projektowanie ścieżek zachowań konsumentów

Systemy zarządzania procesami automatyzacji marketingu pozwalają na analizę zachowań potencjalnych gości w zetknięciu z naszą marką hotelową (np. wskaźniki kliknięć w korespondencję e-mailową, pobieranie materiałów i ofert hotelowych ze strony internetowej, wizyty na stronie internetowej etc.). Pozwala to na uzyskanie cennych informacji i wskazówek związanych z intencjami zakupowymi naszych gości i dopasowanie do nich informacji marketingowych.

Realizacja projektów programów lead nurturing

Lead nurturing to proces służący przygotowaniu klienta do zakupu poprzez dostarczanie mu treści o charakterze edukacyjnym (np. cykl porad dystrybuowanych w różnych formach i kanałach marketingowych pt.: „Jak zorganizować idealną konferencję biznesową?”) mających na celu poszerzenie wiedzy o usłudze, które finalnie zachęcą go do skorzystania z naszej oferty (np. wynajem sali konferencyjnej).

Opracowywanie procedur i systemów scoringu leadów

Lead scoring to system punktów (wartości liczbowych) przypisywanych do naszego gościa na podstawie jego konkretnych aktywności (np. wejście na stronę oferty pakietów biznesowych z newslettera – 5 pkt). Na tej podstawie selekcjonowane są kontakty, które osiągnęły dany wskaźnik i dojrzały do kontaktu z naszym Event Managerem (np. 50 pkt).

Opracowanie segmentacji klientów oraz lejków sprzedaży

Monitorowanie gości odwiedzających stronę naszego hotelu / restauracji – umożliwia analizę ścieżek i zachowań konsumenta, a następnie dostarczanie osobom odwiedzającym naszą stronę dedykowanych i spersonalizowanych komunikatów marketingowych. Wykorzystanie narzędzia Marketing Automation pozwala na monitoring i analizę zachowań gości odwiedzających stronę internetową hotelu / restauracji, monitorowanie reakcji gości na wysyłane komunikaty (e-maile, newslettery, pop-upy), a co najważniejsze – lead scoring, czyli kwalifikację leadów w lejku sprzedażowym i przygotowanie ich do dokonania zakupu naszej usługi.

Przygotowywanie strategii marketingowych i sprzedażowych

Strategia marketingowo-sprzedażowa jest to proces w centrum którego znajduje się konsument – jego potrzeby i preferencje. Skuteczna strategia to dokument mający na celu przedstawienie kierunków rozwoju produktu, jego promocji, dystrybucji, a także polityki cenowej. Służy ona jako podstawa do utworzenia planu marketingowego, który zawiera zestaw konkretnych działań, które należy wykonać w celu realizacji przyjętych założeń strategicznych.

Analityka marketingowa (przepływu leadów i konwersji)

Weryfikuj jakość prowadzonych przez siebie działań marketingowych. Wyznacz cele konwersji i skonfiguruj wspierające analitykę narzędzia tak, aby doskonale wiedzieć czy wydatkowane środki na działania reklamowe są adekwatne i wracają się odpowiednio jako inwestycja.