”Z Google pozbywam się konieczności wiedzenia wszystkiego. W 2020 ludzie będą tęsknić za uczuciem niewiedzy”– Douglas Coupland

Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).

Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć do swojej witryny więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy też zachęcić klientów, by do Ciebie dzwonili lub wracali na Twoją stronę – Google AdWords jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Spraw, aby klienci byli w stanie wyszukać Twoją firmę dokładnie w momencie, gdy poszukują Twojej oferty i prowadź samodzielnie efektywne kampanie reklamowe Google Ads.

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ I
1. Wprowadzenie do Google Ads

  • czym jest SEM? – krótka historia
  • formy dystrybucji reklam

2. Podstawowe ustawienia i zakładanie kampanii w Google Ads

  • organizacja i struktura kampanii: Ogólne, Lokalizacje, Język, Harmonogram, Urządzenia
  • „Moja pierwsza kampania” – zakładanie kampanii na koncie Google Ads

3. W jaki sposób dobrać odpowiednia słowa kluczowe i miejsca wyświetleń?

  • wybór i dopasowanie słów kluczowych
  • „Słowotwórstwo” – ćwiczenie warsztatowe z zakresu budowy i doboru słów kluczowych do kampanii

4. Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych

  • „Tekściarstwo” – ćwiczenie warsztatowe z zakresu tworzenia tekstów reklamowych dla kampanii
  • rozszerzenia reklam tekstowych

5. Google Ads w praktyce

  • Budżet w kampanii Ads – w jaki sposób ocenić liczbę kliknięć?
  • Pozycja reklam w Google – od czego zależy?
  • „$” – ćwiczenia indywidualne z ustalania budżetu kampanii

6. Idealna kampania w Google Ads – optymalizacja działań reklamowych

  • optymalna struktura, słowa kluczowe i teksty reklam
  • diagnostyka reklam

DZIEŃ II - poziom średniozaawansowany
1. Efektywna kampania w Google Ads

  • Planer słów kluczowych
  • Google Trends – czyli poznaj trendy w wyszukiwaniu słów kluczowych
  • „Czas na planowanie” – ćwiczenia warsztatowe w postaci symulacji planowanych działań w ramach kampanii

2. Optymalizacja kampanii na koncie Google Ads

  • Od kampanii po grupy reklam – w jaki sposób optymalizować nasze kampanie?

3. Wskaźnik jakości (Quality Score) – czyli jak zmniejszyć koszty kliknięć w reklamy?

  • Czym jest wskaźnik jakości i w jaki sposób możemy go zoptymalizować?
  • Reklamy tekstowe – wpływ na wskaźnik jakości
  • Landing pages (strony docelowe), a wskaźnik jakości
  • „Landing” – ćwiczenie w zakresie tworzenia optymalnej strony docelowej

4. Kampanie remarketingowe

  • W jaki sposób uruchomić remarketing w Google AdWords?
  • Prowadzenie kampanii remarketingowej

5. Kampanie Google Ads w innych narzędziach Google

  • kampanie w poczcie Gmail
  • kampanie w ramach kanału YouTube

6. Konwersja z kampanii Google Ads

  • Czy jest konwersja?
  • Narzędzia pomiaru konwersji w Google Ads
  • Wykorzystanie Google Analytics do monitoringu kampanii Google Ads
  • Metody pomiaru konwersji w Google Analytics z innych działań reklamowych

Metody szkolenia:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi
  • sesje pytań i odpowiedzi

Główne korzyści:

  • możliwość samodzielnego korzystania i prowadzenia kampanii reklamowych Google Ads
  • skutecznie pozyskać nowych klientów i poprawić efektywność swoich działań reklamowych w sieci internetowej
  • oszczędzić budżet marketingowy dzięki pozyskanej wiedzy

Informacje organizacyjne:

Trener Dagmara Plata-Alf
Liczba dni 2dni szkoleniowe
Koszt ustalany indywidualnie w zależności od ustalonego harmonogramu i liczby uczestników
Termin ustalany indywidualnie
Miejsce online lub w siedzibie Klienta