doświadczenie
jest naszym atutem

Hotel Assist

HotelAssist to dedykowana branży hotelowej usługa obejmująca zarówno doradztwo jak i outsourcing usług reklamowych. Sprawdź nasze możliwości w zakresie outsourcingu realizacji marketingowych i podnieś poprzeczkę w swoim biznesie!

Agencja reklamowa dla Hoteli

Potrzebujesz wsparcia w codziennych działaniach marketingowych – sprawdź nasze możliwości w zakresie outsourcingu realizacji marketingowych i podnieś poprzeczkę w swoim biznesie!

Kreacje graficzne

Poczucie estetyki, artystyczne podejście i spójność identyfikacji wizualnej w naszych projektach to podstawa każdej realizacji. W tworzonych przez nas materiałach stawiamy na przekaz wizualny, który będzie skutecznie przyciągać uwagę Klientów.

Strony internetowe

Każda tworzona przez nas strona internetowa jest unikalna, niepowtarzalna…jedyna w swoim rodzaju. Tworzy ją zespół pasjonatów i wizjonerów złożony z programistów, grafików oraz projektantów.

Kampanie Adwords

Zostań liderem wyszukiwarek! Integruj działania promocyjne w wyszukiwarkach (linki sponsorowane, pozycjonowanie oraz optymalizacja strony www) to sprawi, iż Twoi obecni i potencjalni Klienci bez trudu odszukają Twoją firmę.

Social media

Bądź obecny tam gdzie czas spędzają Twoi klienci – prowadź aktywnie komunikację społecznościową oraz profesjonalnie zarządzaj wizerunkiem swojej firmy.

Video marketing

Dobrze skrojona i skutecznie zaplanowana kampania video marketingowa może sprawić, iż klient nie będzie potrzebował dodatkowych argumentów.

E-mail marketing

E-mail marketing to kompleksowa mierzalność podejmowanych działań oraz skuteczność najważniejszych wskaźników kampanii marketingowej pozwalająca dotrzeć do szerokiego grona klientów i podtrzymania z nimi relacji.

Fotografia reklamowa

Wymaga doskonałej techniki, opracowanej koncepcji kompozycji i … talentu – a tego z pewnością nam nie brakuje!

Content marketing

Słowo to władza i potęga – wykorzystaj jego potencjał w każdej sylabie. Publikuj z nami przydatne i atrakcyjne treści, które skutecznie dotrą do Twojej grupy odbiorców.

Doradztwo

W ramach codziennej pracy służę wsparciem i radą dla wielu firm i osób prywatnych prowadząc zarówno indywidualne projekty warsztatowe, jak również doradcze.

Audyt
sprzedażowo-marketingowy

Postaw na szczegółową diagnozę i zbuduj efektywny dla Twojej firmy model sprzedaży i marketingu. Celem realizacji audytu sprzedażowo-marketingowego jest przeprowadzenie analizy obecnej sytuacji w firmie w zakresie skuteczności realizowanych działań ze szczególnym uwzględnieniem oceny efektywności zespołu sprzedażowego, oceny konkurencyjności oferty handlowej, jak również pozycji względem otoczenia konkurencyjnego.

Strategia i planowanie
marketingowe

Opracowanie strategii i planu marketingowego to niczym rozrysowanie mapy mórz i oceanów dla kapitana statku. Strategia marketingowa jest to proces w centrum którego znajduje się konsument – jego potrzeby i preferencje. Skuteczna strategia marketingowa to dokument mający na celu przedstawienie kierunków rozwoju produktu, jego promocji, dystrybucji, a także polityki cenowej. Służy ona jako podstawa do utworzenia planu marketingowego, który zawiera zestaw konkretnych działań, które należy wykonać w celu realizacji przyjętych założeń strategicznych.

Budżet marketingowy

Budżet marketingowy to dokument formalny, którego celem jest przedstawienie planowanych działań w odniesieniu do wyników finansowych firmy. Obejmuje on zarówno plan przychodowy, jak i kosztowy i przygotowywany jest najczęściej w formule rocznej. Opracowanie budżetu marketingowego pozwala na uzasadnienie i weryfikację liczbową koncepcji marketingowych oraz odniesienie planowanych wydatków marketingowych do oczekiwanych rezultatów sprzedażowych.

Controlling marketingowy

Controlling marketingowy to szczegółowy, systematyczny i obiektywny przegląd celów, strategii i efektów działalności firmy zarówno w obszarze otoczenia rynkowego, jak i marketingowych działań operacyjnych oraz systemu przepływu informacji marketingowej. Innymi słowy, celem controllingu marketingu jest wykazanie za pomocą liczb, kto jest ważnym klientem z punktu widzenia egzystencji przedsiębiorstwa i co przynosi jaki zysk.

Zarządzanie relacjami
z klientem

Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) to proces zbierania i analizy informacji o klientach wewnątrz całego przedsiębiorstwa wsparty systemami informatycznymi. Do głównych obszarów funkcjonalnych systemów CRM można zaliczyć wsparcie działów sprzedaży, obsługi klienta oraz automatyzację marketingu.

Analiza rynku
i monitorowanie konkurencji

Szczegółowa analiza otoczenia rynkowego pozwala zweryfikować obowiązujące i prognozowane trendy w danej branży oraz pozyskać wyczerpujące informacje o konkurentach, nabywcach i otoczeniu zewnętrznym. W ramach analizy przygotowywana jest weryfikacja źródeł wtórnych: raportów, badań, czasopism i portali branżowych, ale także realizowane są uzupełniające materiał wywiady eksperckie i eksperymenty.