Odkryj potencjał mediów społecznościowych i sieci internetowej w kreowaniu wizerunku Twojej restauracji! Wykorzystując pozyskaną w ramach warsztatów wiedzę uzyskasz kompetencje pozwalające na zwiększenie zasięgów, a także wybór najefektywniejszych działań w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, blogosfera). Dowiesz się także jakie informacje o Twojej restauracji kryje wyszukiwarka Google i portale opiniotwórcze (TripAdvisor). Dzięki nowym umiejętnościom nauczysz się wykorzystywać potencjał sieci, a także zarządzać opiniami i reakcjami klientów (zarówno tymi zachwalającymi Twoje miejsce, jak i negatywnymi), aby przyciągnąć nowych gości, jak również sprawić, aby powracali do Twojej restauracji regularnie!'

PROGRAM WARSZTATÓW

1. Strona internetowa jako podstawowe źródło informacji o naszej restauracji

  • co powinna zawierać i jak ją wykonać? na co zwrócić uwagę?

2. Najefektywniejsze działania w mediach społecznościowych na przykładach!

3. Budowanie skutecznej strategii obecności na Facebooku, która sprzedaje!

  • proces komunikacji na portalu Facebook
  • pozyskiwanie content’u (zasada 70:20:10)
  • Facebook Ads (zasady funkcjonowania systemu reklamowego, dobre praktyki tworzenia reklam, dostępne formaty reklamowe, zarządzanie budżetem i i optymalizacja kampanii)

4. Od Instagrama po Instagramers’ów – czyli jak za pomocą obrazu i video przyciągnąć odbiorców do naszej restauracji

  • metody zwiększania zasięgu naszej komunikacji

5. Platformy monitoringu mediów społecznościowych - czyli o poszukiwaniu, śledzeniu i zaangażowaniu klientów

6. Google - jak zaistnieć w płatnych i bezpłatnych wynikach wyszukiwania

  • W jaki sposób dobrać odpowiednia słowa kluczowe i miejsca wyświetleń?
  • Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych
  • Budżet w kampanii Ads – w jaki sposób ocenić liczbę kliknięć i niezbędne środki?
  • Pozycja reklam w Google – od czego zależy?
  • Wskaźnik jakości (Quality Score) – czyli jak zmniejszyć koszty kliknięć w reklamy?
  • Landing pages (strony docelowe)
  • Kampanie remarketingowe czyli przypomnij o swojej restauracji klientom, którzy odwiedzili Twoją stronę

7. Marketing tradycyjny i lokalny zwiększający popularność restauracji (ulotki, gazety, outdoor) - czy powinniśmy o nim zapomnieć? kiedy go stosować?

8. Analiza kampanii reklamowych - czy dobrze inwestuję swoje środki?

  • identyfikacja zbyt kosztownych źródeł ruchu

Metody szkolenia:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi
  • sesje pytań i odpowiedzi

Główne korzyści:

  • dowiesz się w jaki sposób promować wizerunek Twojej restauracji
  • poznasz narzędzia do promocji oraz monitorowania sieci społecznościowych
  • dowiesz się, jak skutecznie reklamować swoją restaurację oraz nie marnować środków finansowych i czasu na zbyteczne działania!

Informacje organizacyjne:

Trener Dagmara Plata-Alf
Liczba dni 1 dzień szkoleniowy
Koszt ustalany indywidualnie w zależności od ustalonego harmonogramu i liczby uczestników
Termin ustalany indywidualnie
Miejsce online lub w siedzibie Klienta