Odkryj potencjał mediów społecznościowych i sieci internetowej w kreowaniu wizerunku Twojej restauracji! Wykorzystując pozyskaną w ramach warsztatów wiedzę uzyskasz kompetencje pozwalające na zwiększenie zasięgów, a także wybór najefektywniejszych działań w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, blogosfera). Dowiesz się także jakie informacje o Twojej restauracji kryje wyszukiwarka Google i portale opiniotwórcze (TripAdvisor). Dzięki nowym umiejętnościom nauczysz się wykorzystywać potencjał sieci, a także zarządzać opiniami i reakcjami klientów (zarówno tymi zachwalającymi Twoje miejsce, jak i negatywnymi), aby przyciągnąć nowych gości, jak również sprawić, aby powracali do Twojej restauracji regularnie!'
1. Strona internetowa jako podstawowe źródło informacji o naszej restauracji
2. Najefektywniejsze działania w mediach społecznościowych na przykładach!
3. Budowanie skutecznej strategii obecności na Facebooku, która sprzedaje!
4. Od Instagrama po Instagramers’ów – czyli jak za pomocą obrazu i video przyciągnąć odbiorców do naszej restauracji
5. Platformy monitoringu mediów społecznościowych - czyli o poszukiwaniu, śledzeniu i zaangażowaniu klientów
6. Google - jak zaistnieć w płatnych i bezpłatnych wynikach wyszukiwania
7. Marketing tradycyjny i lokalny zwiększający popularność restauracji (ulotki, gazety, outdoor) - czy powinniśmy o nim zapomnieć? kiedy go stosować?
8. Analiza kampanii reklamowych - czy dobrze inwestuję swoje środki?
Trener | Dagmara Plata-Alf |
Liczba dni | 1 dzień szkoleniowy |
Koszt | ustalany indywidualnie w zależności od ustalonego harmonogramu i liczby uczestników |
Termin | ustalany indywidualnie |
Miejsce | online lub w siedzibie Klienta |