„Twój ostateczny sukces w sprzedaży zależy od Twojej umiejętności nieustannego utrzymywania na wysokim poziomie „świadomości istnienia nowych potencjalnych klientów”.”
Tim Connor

Customer Experience to suma wszystkich doświadczeń jakie ma klient z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku przez cały okres trwania jego relacji z naszą firmą.

Warsztat ma na celu poruszenie kluczowych zagadnień związanych z budowaniem relacji z klientami, jak również uwypuklenie aspektu, iż skuteczne zarządzanie doświadczeniem klienta staje się decydujące w walce o lojalność klientów oraz zdobycie przewagi konkurencyjnej. Na każdym etapie zakupowym i przez cały okres nawiązanych relacji, wszelkie kontakty z firmą powinny zapewniać klientowi maksimum satysfakcji i wyróżniać się na tle konkurencji.

W ramach szkolenia dodatkowo zostanie przeprowadzona gra symulacyjna mająca na celu poznanie potrzeb i zachowań klienta.

PROGRAM WARSZTATÓW

1. Wprowadzenie – „Mój hotel widziany oczami konsumenta w sieci internetowej” – case study

2. Customer Experience – profesjonalne zarządzanie sprzedażą ukierunkowane na budowanie trwałych relacji

  • Moc doświadczeń w relacjach z Klientem (co pamiętamy, a o czym łatwo zapominamy?)
  • Najważniejsze aspekty Customer Experience Management (na czym polega? jakie są jego zalety wady?)
  • zarządzanie kampaniami reklamowymi Facebook Ads oraz promowanie post’ów
  • W jaki sposób projektować doświadczenie klientów?

3. Momenty prawdy czyli jak budować podróż konsumenta

  • Zero Moment of Truth – gdzie klienci poszukują informacji o naszym hotelu i w jaki sposób kontrolować jego zachowania?
  • O „efekcie ROPO” słów kilka … – współczesny konsument poszukujemy on-line, kupuje offline!
  • „Customer Journey Map – podróżujący klient, lojalny klient…” – gra integracyjna symulująca przebieg podróży konsumenta w relacji z firmą

4. Monitoring mediów społecznościowych i sieci jako innowacyjne narzędzie prowadzenia procesu sprzedażowego

  • Platformy monitoringu mediów społecznościowych – czyli o poszukiwaniu, śledzeniu i zaangażowaniu klientów
  • „Wesele w social media” – ćwiczenie z zakresu obsługi zapytań w mediach społecznościowych

5. Marketing Automation – czyli w jaki sposób mierzyć doświadczenia Klienta i zwrot z poniesionych inwestycji?

  • Analiza behawioralna – w jaki sposób pozyskać więcej potencjalnych klientów?
  • Dynamiczne e-maile, dynamiczne newslettery, dynamiczna treść na stronie internetowej – czyli content marketing z wyższej półki
  • Real-Time Bidding (RTB) – jak wykorzystać jego potencjał dzięki Marketing Automation?Lead Nurturing – zamień jak największą liczbę leadów w kupujących!
  • „W świecie $” – czyli jak zmierzyć każdą złotówkę zainwestowaną w działania marketingowo-sprzedażowe

Metody szkolenia:

  • wykład i prezentacja trenerska
  • gra symulacyjna uwzględniająca aspekty wiedzy pozyskane podczas szkolenia
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • prezentacja studiów przypadku (case study)
  • sesje pytań i odpowiedzi

Główne korzyści:

  • nabranie umiejętności efektywnego komunikowania się ze współczesnymi konsumentami i pozyskiwania alternatywnych źródeł sprzedaży usług
  • pozyskanie informacji o aktualnych trendach i nieszablonowych rozwiązaniach zwiększających efektywność sprzedaży

Informacje organizacyjne:

Trener Dagmara Plata-Alf
Liczba dni 1 dzień szkoleniowy
Koszt ustalany indywidualnie w zależności od ustalonego harmonogramu i liczby uczestników
Termin ustalany indywidualnie
Miejsce online lub w siedzibie Klienta

Zapisz się