„Twój ostateczny sukces w sprzedaży zależy od Twojej umiejętności nieustannego utrzymywania na wysokim poziomie „świadomości istnienia nowych potencjalnych klientów”.” Tim Connor
Customer Experience to suma wszystkich doświadczeń jakie ma klient z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku przez cały okres trwania jego relacji z naszą firmą.
Warsztat ma na celu poruszenie kluczowych zagadnień związanych z budowaniem relacji z klientami, jak również uwypuklenie aspektu, iż skuteczne zarządzanie doświadczeniem klienta staje się decydujące w walce o lojalność klientów oraz zdobycie przewagi konkurencyjnej. Na każdym etapie zakupowym i przez cały okres nawiązanych relacji, wszelkie kontakty z firmą powinny zapewniać klientowi maksimum satysfakcji i wyróżniać się na tle konkurencji.
W ramach szkolenia dodatkowo zostanie przeprowadzona gra symulacyjna mająca na celu poznanie potrzeb i zachowań klienta.
PROGRAM WARSZTATÓW
1. Wprowadzenie – „Mój hotel widziany oczami konsumenta w sieci internetowej” – case study
2. Customer Experience – profesjonalne zarządzanie sprzedażą ukierunkowane na budowanie trwałych relacji
Moc doświadczeń w relacjach z Klientem (co pamiętamy, a o czym łatwo zapominamy?)
Najważniejsze aspekty Customer Experience Management (na czym polega? jakie są jego zalety wady?)
zarządzanie kampaniami reklamowymi Facebook Ads oraz promowanie post’ów
W jaki sposób projektować doświadczenie klientów?
3. Momenty prawdy czyli jak budować podróż konsumenta
Zero Moment of Truth – gdzie klienci poszukują informacji o naszym hotelu i w jaki sposób kontrolować jego zachowania?
O „efekcie ROPO” słów kilka … – współczesny konsument poszukujemy on-line, kupuje offline!
„Customer Journey Map – podróżujący klient, lojalny klient…” – gra integracyjna symulująca przebieg podróży konsumenta w relacji z firmą
4. Monitoring mediów społecznościowych i sieci jako innowacyjne narzędzie prowadzenia procesu sprzedażowego
Platformy monitoringu mediów społecznościowych – czyli o poszukiwaniu, śledzeniu i zaangażowaniu klientów
„Wesele w social media” – ćwiczenie z zakresu obsługi zapytań w mediach społecznościowych
5. Marketing Automation – czyli w jaki sposób mierzyć doświadczenia Klienta i zwrot z poniesionych inwestycji?
Analiza behawioralna – w jaki sposób pozyskać więcej potencjalnych klientów?
Dynamiczne e-maile, dynamiczne newslettery, dynamiczna treść na stronie internetowej – czyli content marketing z wyższej półki
Real-Time Bidding (RTB) – jak wykorzystać jego potencjał dzięki Marketing Automation?Lead Nurturing – zamień jak największą liczbę leadów w kupujących!
„W świecie $” – czyli jak zmierzyć każdą złotówkę zainwestowaną w działania marketingowo-sprzedażowe
Metody szkolenia:
wykład i prezentacja trenerska
gra symulacyjna uwzględniająca aspekty wiedzy pozyskane podczas szkolenia
ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
prezentacja studiów przypadku (case study)
sesje pytań i odpowiedzi
Główne korzyści:
nabranie umiejętności efektywnego komunikowania się ze współczesnymi konsumentami i pozyskiwania alternatywnych źródeł sprzedaży usług
pozyskanie informacji o aktualnych trendach i nieszablonowych rozwiązaniach zwiększających efektywność sprzedaży
Informacje organizacyjne:
Trener
Dagmara Plata-Alf
Liczba dni
1 dzień szkoleniowy
Koszt
ustalany indywidualnie w zależności od ustalonego harmonogramu i liczby uczestników