„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.”
– Henderson Stuart

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z podstawowymi typami mediów społecznościowych oraz przygotowuje ich do przeprowadzenia analizy ich przydatności w kreowaniu kampanii dla określonej firmy. Warsztaty będą wzbogacone wieloma inspirującymi przykładami przygotowanymi przez prowadzącą zajęcia, a także pozwolą na przygotowanie uczestników do samodzielnego opracowywania kreatywnych, jak skutecznych planów marketingowych w mediach społecznościowych i weryfikacji ich skuteczności.

PROGRAM WARSZTATÓW

1. Nowe media i ich wpływ na zmiany w procesie podejmowania decyzji u klientów

  • analiza idei mediów społecznościowych oraz rodzaje narzędzi social media

2. Strategia obecności na Facebooku

  • budowanie skutecznej strategii obecności na Facebooku
  • skuteczne pozyskiwanie aktywnych użytkowników oraz proces komunikacji na portalu Facebook (zasada 70:20:10)
  • zarządzanie kampaniami reklamowymi Facebook Ads (CPM i CPC) oraz promowanie post’ów
  • „W świecie Facebook’a” – praktyczne ćwiczenia zespołowe w zakresie tworzenia skutecznych kampanii w ramach portalu

3. Na Facebook’u społecznościowy świat się nie kończy czyli …

  • Google+ – wykorzystanie mocy „giganta” w marketingu społecznościowym
  • Pinterest – jak przypinać, aby być przypinanym?
  • Twitter – w magicznym świecie hashtag’ów i krótki komunikatów
  • Od Instagrama po Instagramersów – czyli komunikacja w świecie obrazu
  • LinkedIn – w wirtualnym świecie relacji biznesowych
  • Periscope, vine i Snapchat – czyli nadążyć za pokoleniem milenialsów
  • „Dla każdego coś dobrego” – indywidualne ćwiczenia warsztatowe mające na celu wybór najlepszych kanałów komunikacji dla danej firmy

Metody szkolenia:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • prezentacja studiów przypadku
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi i technik
  • sesje pytań i odpowiedzi

Główne korzyści:

  • pozyskanie wiedzy o typach mediów społecznościowych oraz umiejętności w zakresie ich doboru do danego segmentu klientów
  • rozwój umiejętności konstruowania kreatywnych i skutecznych planów kampanii w mediach społecznościowych oraz analizy ich potencjalnej skuteczności

Informacje organizacyjne:

Trener Dagmara Plata-Alf
Liczba dni 1 dzień szkoleniowy + webinarium (1h)
Koszt 1490 zł netto
Termin ustalany indywidualny
Miejsce Warszawa

Zapisz się