„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.”
– Henderson Stuart
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z podstawowymi typami mediów społecznościowych oraz przygotowuje ich do przeprowadzenia analizy ich przydatności w kreowaniu kampanii dla określonej firmy. Warsztaty będą wzbogacone wieloma inspirującymi przykładami przygotowanymi przez prowadzącą zajęcia, a także pozwolą na przygotowanie uczestników do samodzielnego opracowywania kreatywnych, jak skutecznych planów marketingowych w mediach społecznościowych i weryfikacji ich skuteczności.
PROGRAM WARSZTATÓW
1. Nowe media i ich wpływ na zmiany w procesie podejmowania decyzji u klientów
- analiza idei mediów społecznościowych oraz rodzaje narzędzi social media
2. Strategia obecności na Facebooku
- budowanie skutecznej strategii obecności na Facebooku
- skuteczne pozyskiwanie aktywnych użytkowników oraz proces komunikacji na portalu Facebook (zasada 70:20:10)
- zarządzanie kampaniami reklamowymi Facebook Ads oraz promowanie post’ów
- „W świecie Facebook’a” – praktyczne ćwiczenia zespołowe w zakresie tworzenia skutecznych kampanii w ramach portalu
3. Na Facebook’u społecznościowy świat się nie kończy czyli …
- Pinterest – jak przypinać, aby być przypinanym?
- Twitter – w magicznym świecie hashtag’ów i krótki komunikatów
- Od Instagrama po Instagramersów – czyli komunikacja w świecie obrazu
- LinkedIn – w wirtualnym świecie relacji biznesowych
- TikTok – czyli nadążyć za pokoleniem milenialsów
- „Dla każdego coś dobrego” – indywidualne ćwiczenia warsztatowe mające na celu wybór najlepszych kanałów komunikacji dla danej firmy
Metody szkolenia:
- prezentacja trenerska
- ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
- prezentacja studiów przypadku
- symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi i technik
- sesje pytań i odpowiedzi
Główne korzyści:
- pozyskanie wiedzy o typach mediów społecznościowych oraz umiejętności w zakresie ich doboru do danego segmentu klientów
- rozwój umiejętności konstruowania kreatywnych i skutecznych planów kampanii w mediach społecznościowych oraz analizy ich potencjalnej skuteczności
Informacje organizacyjne:
Trener | Dagmara Plata-Alf |
Liczba dni | 1 dzień szkoleniowy |
Koszt | ustalany indywidualnie w zależności od ustalonego harmonogramu i liczby uczestników |
Termin | ustalany indywidualnie |
Miejsce | online lub w siedzibie Klienta |