„Z Google pozbywam się konieczności wiedzenia wszystkiego. W 2020 ludzie będą tęsknić za uczuciem niewiedzy”– Douglas Coupland
Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).
Google Analytics stanowi narzędzie pozwalające na bieżącą analizę zachowań użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową, a także pomiar wielkości sprzedaży i liczby konwersji. Podczas szkolenia uczestnicy poznają możliwości narzędzia, a także praktyczną formułę jego zastosowania w codziennych działaniach marketingu internetowego.
1. Podstawy analityki w sieci internetowej
2. Konfiguracja Google Analytics – czyli od czego rozpocząć swoje działania?
3. Najważniejsze informacje i pojęcia związane z Google Analytics
4. Identyfikacja źródeł ruchy w witrynie
5. Interpretacja bazowych raportów w Google Analytics (Odwiedziny, Pozyskanie, Zachowanie)
6. Monitoring kampanii reklamowych
Trener | Dagmara Plata-Alf |
Liczba dni | 1 dzień szkoleniowy |
Koszt | ustalany indywidualnie w zależności od ustalonego harmonogramu i liczby uczestników |
Termin | ustalany indywidualnie |
Miejsce | online lub w siedzibie Klienta |