Praktyczne warsztaty pozyskiwania klientów biznesowych i konferencyjnych dla menadżerów obiektów hotelowych

Jak zorganizować sprzedaż w hotelu/obiekcie hotelowym, aby osiągnąć regularne, stabilne wpływy z organizacji szkoleń, konferencji i turystyki biznesowej.

PROGRAM WARSZTATÓW

1. Dostosowanie oferty do potrzeb poszczególnych segmentów czyli jak przygotować ofertę skierowaną do organizatora szkoleń, a jak do organizatora konferencji

2. Kluczowe elementy oferty handlowej - najbardziej poszukiwane udogodnienia dla klientów szkoleniowych, konferencyjnych, eventowych

3. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez klientów (gdzie klienci poszukuja? informacji o naszym obiekcie?)

4. Jak dotrzeć do naszych potencjalnych klientów biznesowych?

5. Podstawowe etapy prowadzenia procesu sprzedaz˙owego z klientem

6. Budowanie bazy kontrahentów i prowadzenie polityki handlowej (zakres obowia?zków działu sprzedaz˙y lub osób pełniących funkcje sprzedaz˙owe; budowanie i dbałos´c´ o baze? kontrahentów oraz opracowywanie celów handlowych dla pracowników /plany tygodniowe, miesie?czne i roczne/

7. Strategia sprzedaz˙y telefonicznej (ocena skutecznos´ci prowadzonych obecnie rozmów telefonicznych, analiza najczęs´ciej popełnianych błędów, sposoby prezentacji oferty obiektu poprzez kanał telefoniczny)

8. Prowadzenie komunikacji e-mailowej (ocena prowadzonej korespondencji e-mailowej, analiza ewentualnych błędów i wskazanie obszarów do ulepszen´)

9. Podstawowe techniki negocjacyjne (techniki stosowane na poczaątku negocjacji oraz podczas procesu negocjacyjnego czyli o przepuszczaniu martwych krów, skubaniu, szokowaniu oferta?)

10. Skuteczne umawianie spotkań bezpośrednich (wskazanie najczęstszych obiekcji klientów przed spotkaniem)

11. Obrona oferty i ceny (kwestionowanie kalkulacji przez klientów i techniki prezentacji ceny wpływające na jej utrzymanie lub podniesienie) >

Metody szkolenia:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi
  • sesje pytań i odpowiedzi

Główne korzyści:

  • tworzenie ofert dopasowanych do segmentu
  • zwiększenie możliwości pozyskania klientów biznesowych
  • poznanie metod negocjacyjnych oraz skuteczna obrona oferty

Informacje organizacyjne:

Trener Dagmara Plata-Alf
Liczba dni 1 dzień szkoleniowy
Koszt ustalany indywidualnie w zależności od ustalonego harmonogramu i liczby uczestników
Termin ustalany indywidualnie
Miejsce online lub w siedzibie Klienta