”Z Google pozbywam się konieczności wiedzenia wszystkiego. W 2020 ludzie będą tęsknić za uczuciem niewiedzy”– Douglas Coupland
Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).
Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć do swojej witryny więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy też zachęcić klientów, by do Ciebie dzwonili lub wracali na Twoją stronę – Google AdWords jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Spraw, aby klienci byli w stanie wyszukać Twoją firmę dokładnie w momencie, gdy poszukują Twojej oferty i prowadź samodzielnie efektywne kampanie reklamowe Google AdWords.
PROGRAM WARSZTATÓW
DZIEŃ I 1. Wprowadzenie do Google AdWords
czym jest SEM? – krótka historia
formy dystrybucji reklam
2. Podstawowe ustawienia i zakładanie kampanii w Google AdWords
organizacja i struktura kampanii: Ogólne, Lokalizacje, Język, Harmonogram, Urządzenia
„Moja pierwsza kampania” – zakładanie kampanii na koncie Google AdWords
3. W jaki sposób dobrać odpowiednia słowa kluczowe i miejsca wyświetleń?
wybór i dopasowanie słów kluczowych
„Słowotwórstwo” – ćwiczenie warsztatowe z zakresu budowy i doboru słów kluczowych do kampanii
4. Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych
„Tekściarstwo” – ćwiczenie warsztatowe z zakresu tworzenia tekstów reklamowych dla kampanii
rozszerzenia reklam tekstowych
5. Google AdWords w praktyce
Budżet w kampanii AdWords – w jaki sposób ocenić liczbę kliknięć?
Pozycja reklam w Google – od czego zależy?
„$” – ćwiczenia indywidualne z ustalania budżetu kampanii
6. Idealna kampania w Google AdWords – optymalizacja działań reklamowych
optymalna struktura, słowa kluczowe i teksty reklam
diagnostyka reklam
DZIEŃ II - poziom średniozaawansowany 1. Efektywna kampania w Google AdWords
Planer słów kluczowych
Google Trends – czyli poznaj trendy w wyszukiwaniu słów kluczowych
„Czas na planowanie” – ćwiczenia warsztatowe w postaci symulacji planowanych działań w ramach kampanii
2. Optymalizacja kampanii na koncie Google AdWords
Od kampanii po grupy reklam – w jaki sposób optymalizować nasze kampanie?
3. Wskaźnik jakości (Quality Score) – czyli jak zmniejszyć koszty kliknięć w reklamy?
Czym jest wskaźnik jakości i w jaki sposób możemy go zoptymalizować?
Reklamy tekstowe – wpływ na wskaźnik jakości
Landing pages (strony docelowe), a wskaźnik jakości
„Landing” – ćwiczenie w zakresie tworzenia optymalnej strony docelowej
4. Kampanie remarketingowe
W jaki sposób uruchomić remarketing w Google AdWords?
Prowadzenie kampanii remarketingowej
5. Kampanie Google AdWords w innych narzędziach Google
kampanie w poczcie Gmail
kampanie w ramach kanału YouTube
6. Konwersja z kampanii Google AdWords
Czy jest konwersja?
Narzędzia pomiaru konwersji w Google AdWOrds
Wykorzystanie Google Analytics do monitoringu kampanii Google AdWords
Metody pomiaru konwersji w Google Analytics z innych działań reklamowych