Praktyczne warsztaty pozyskiwania klientów biznesowych i konferencyjnych dla menadżerów obiektów hotelowych
Jak zorganizować sprzedaż w hotelu/obiekcie hotelowym, aby osiągnąć regularne, stabilne wpływy z organizacji szkoleń, konferencji i turystyki biznesowej.
1. Dostosowanie oferty do potrzeb poszczególnych segmentów czyli jak przygotować ofertę skierowaną do organizatora szkoleń, a jak do organizatora konferencji
2. Kluczowe elementy oferty handlowej - najbardziej poszukiwane udogodnienia dla klientów szkoleniowych, konferencyjnych, eventowych
3. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez klientów (gdzie klienci poszukuja? informacji o naszym obiekcie?)
4. Jak dotrzeć do naszych potencjalnych klientów biznesowych?
5. Podstawowe etapy prowadzenia procesu sprzedaz˙owego z klientem
6. Budowanie bazy kontrahentów i prowadzenie polityki handlowej (zakres obowia?zków działu sprzedaz˙y lub osób pełniących funkcje sprzedaz˙owe; budowanie i dbałos´c´ o baze? kontrahentów oraz opracowywanie celów handlowych dla pracowników /plany tygodniowe, miesie?czne i roczne/
7. Strategia sprzedaz˙y telefonicznej (ocena skutecznos´ci prowadzonych obecnie rozmów telefonicznych, analiza najczęs´ciej popełnianych błędów, sposoby prezentacji oferty obiektu poprzez kanał telefoniczny)
8. Prowadzenie komunikacji e-mailowej (ocena prowadzonej korespondencji e-mailowej, analiza ewentualnych błędów i wskazanie obszarów do ulepszen´)
9. Podstawowe techniki negocjacyjne (techniki stosowane na poczaątku negocjacji oraz podczas procesu negocjacyjnego czyli o przepuszczaniu martwych krów, skubaniu, szokowaniu oferta?)
10. Skuteczne umawianie spotkań bezpośrednich (wskazanie najczęstszych obiekcji klientów przed spotkaniem)
11. Obrona oferty i ceny (kwestionowanie kalkulacji przez klientów i techniki prezentacji ceny wpływające na jej utrzymanie lub podniesienie) >
Trener | Dagmara Plata-Alf |
Liczba dni | 1 dzień szkoleniowy |
Koszt | ustalany indywidualnie w zależności od ustalonego harmonogramu i liczby uczestników |
Termin | ustalany indywidualnie |
Miejsce | online lub w siedzibie Klienta |