”Z Google pozbywam się konieczności wiedzenia wszystkiego. W 2020 ludzie będą tęsknić za uczuciem niewiedzy”– Douglas Coupland

Autorskie szkolenie opracowane przez doświadczonego trenera w obszarze marketingu i sprzedaży – Dagmarę Plata-Alf zawierające innowacyjne gry symulacyjne, warsztaty i praktyczne przykłady z środowiska biznesowego (program szkoleniowy objęty jest prawem własności intelektualnej).

Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć do swojej witryny więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy też zachęcić klientów, by do Ciebie dzwonili lub wracali na Twoją stronę – Google AdWords jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Spraw, aby klienci byli w stanie wyszukać Twoją firmę dokładnie w momencie, gdy poszukują Twojej oferty i prowadź samodzielnie efektywne kampanie reklamowe Google AdWords.

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ I
1. Wprowadzenie do Google AdWords

  • czym jest SEM? – krótka historia
  • formy dystrybucji reklam

2. Podstawowe ustawienia i zakładanie kampanii w Google AdWords

  • organizacja i struktura kampanii: Ogólne, Lokalizacje, Język, Harmonogram, Urządzenia
  • „Moja pierwsza kampania” – zakładanie kampanii na koncie Google AdWords

3. W jaki sposób dobrać odpowiednia słowa kluczowe i miejsca wyświetleń?

  • wybór i dopasowanie słów kluczowych
  • „Słowotwórstwo” – ćwiczenie warsztatowe z zakresu budowy i doboru słów kluczowych do kampanii

4. Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych

  • „Tekściarstwo” – ćwiczenie warsztatowe z zakresu tworzenia tekstów reklamowych dla kampanii
  • rozszerzenia reklam tekstowych

5. Google AdWords w praktyce

  • Budżet w kampanii AdWords – w jaki sposób ocenić liczbę kliknięć?
  • Pozycja reklam w Google – od czego zależy?
  • „$” – ćwiczenia indywidualne z ustalania budżetu kampanii

6. Idealna kampania w Google AdWords – optymalizacja działań reklamowych

  • optymalna struktura, słowa kluczowe i teksty reklam
  • diagnostyka reklam

DZIEŃ II - poziom średniozaawansowany
1. Efektywna kampania w Google AdWords

  • Planer słów kluczowych
  • Google Trends – czyli poznaj trendy w wyszukiwaniu słów kluczowych
  • „Czas na planowanie” – ćwiczenia warsztatowe w postaci symulacji planowanych działań w ramach kampanii

2. Optymalizacja kampanii na koncie Google AdWords

  • Od kampanii po grupy reklam – w jaki sposób optymalizować nasze kampanie?

3. Wskaźnik jakości (Quality Score) – czyli jak zmniejszyć koszty kliknięć w reklamy?

  • Czym jest wskaźnik jakości i w jaki sposób możemy go zoptymalizować?
  • Reklamy tekstowe – wpływ na wskaźnik jakości
  • Landing pages (strony docelowe), a wskaźnik jakości
  • „Landing” – ćwiczenie w zakresie tworzenia optymalnej strony docelowej

4. Kampanie remarketingowe

  • W jaki sposób uruchomić remarketing w Google AdWords?
  • Prowadzenie kampanii remarketingowej

5. Kampanie Google AdWords w innych narzędziach Google

  • kampanie w poczcie Gmail
  • kampanie w ramach kanału YouTube

6. Konwersja z kampanii Google AdWords

  • Czy jest konwersja?
  • Narzędzia pomiaru konwersji w Google AdWOrds
  • Wykorzystanie Google Analytics do monitoringu kampanii Google AdWords
  • Metody pomiaru konwersji w Google Analytics z innych działań reklamowych

Metody szkolenia:

  • prezentacja trenerska
  • ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe
  • symulacje praktycznych zastosowań poznanych narzędzi
  • sesje pytań i odpowiedzi

Główne korzyści:

  • możliwość samodzielnego korzystania i prowadzenia kampanii reklamowych Google AdWords
  • skutecznie pozyskać nowych klientów i poprawić efektywność swoich działań reklamowych w sieci internetowej
  • oszczędzić budżet marketingowy dzięki pozyskanej wiedzy

Informacje organizacyjne:

Trener Dagmara Plata-Alf
Liczba dni 1-2dni szkoleniowy + webinarium (1h)
Koszt 1490/1990 zł netto
Termin ustalany indywidualny
Miejsce Warszawa

Zapisz się