Spotkanie AICR Polska w Hotelu H15

AICR Polska czyli Międzynarodowe Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów Hoteli oraz Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych regularnie organizuje spotkania, warsztaty i szkolenia dla wszystkich swoich członków.

Jeden z warsztatów w jakim uczestniczyliśmy, miał miejsce 1 kwietnia 2017 w butikowym Hotelu H15 w Warszawie. Warsztaty poprowadzili wspólnie Dagmara Plata-Alf (CEO, Hotel Media Group) i Miłosz Stanisławski (Dyrektor Generalny, Sound Garden Hotel). Tematem spotkania było wykorzystanie mediów społecznościowych w rekrutacji, czyli temat który dla wielu uczestników okazał się ciekawy, przydatny i inspirujący.

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskali informacje o rekrutacji i drodze zawodowej jaką przechodzą ludzie pochodzący z różnych generacji, o komunikacji w zespole i o tym jak skutecznie motywować swoich pracowników. Dzięki doświadczeniu obydwu trenerów szkolenie było “po brzegi wypełnione” informacjami zaczerpniętymi z doświadczenia zawodowego Dagmary i Miłosza. Trenerzy podzielili się nie tylko swoimi spostrzeżeniami, ale też przekazali cenną wiedzę.

Każdy uczestnik dostał duży zastrzyk motywacji, energii i na pewno wdroży nowe, innowacyjne pomysły w swoich hotelach. Szkolenie było również okazją do rozwinięcia swojej wiedzy o Facebooku, LinkedIn, Instagramie, i innych mediach społecznościowych, a także do networkingu. Kiedy kolejne? Już pod koniec czerwca będziemy gośćmi kolejnego zjazdu odbywającego się tym razem w Hotelu Słoneczny Zdrój Medical SPA & Wellness.

5