Marketing Automation – dlaczego staje się nieodzownym narzędziem w branży HoReCa?

W dzisiejszym świecie powinniśmy nastawić się na całościowe podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może się stać naszym partnerem.

Nasi przyszli klienci szukają nowych treści i informacji on-line, analizując opinie znajomych w mediach społecznościowych. Docierają do szczegółowych informacji o naszym hotelu czy restauracji zanim nawiążą z nami bezpośredni kontakt.

Co to oznacza dla branży HoReCa?

Oznacza to, iż branża hotelarska musi się przygotować pod względem technologicznym i zacząć korzystać z nowoczesnych narzędzi pozwalających na wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poprzez dostarczenie spersonalizowanych komunikatów marketingowych, które pozwolą się wyróżnić na rynku hotelarskim.

Dzięki automatyzacji działań marketingowych możemy zwiększyć efektywność prowadzonej kampanii marketingowej. Poprzez automatyczne gromadzenie i przetwarzanie informacji dotyczących potencjalnych klientów (czynników demograficznych czy zachowań behawioralnych podejmowanych na danej stronie internetowej) i po ich zidentyfikowaniu, specjalny system kieruje do odbiorców odpowiednie, spersonalizowane przekazy reklamowe, zgodne z naszą strategią marketingową.

Marketing Automation to idealne rozwiązanie dla firm oferujących produkt nieimpulsowy, który od klienta wymaga chwili zastanowienia przed zakupem. To właśnie ten czas zastanowienia i poszukiwania najlepszego produktu przez klienta pozwala działać systemowi Marketing Automation!

Aby sprostać oczekiwaniom branży HoReCa, Hotel Media Group już w listopadzie będzie dla Państwa organizował warsztaty z Marketing Automation w największych miastach Polski: Warszawa, Gdańsk, Poznań.

Będą to innowacyjne warsztaty, wyjątkowe na rynku szkoleń i wyjątkowe na rynku HoReCa.

7